Vi søger en BI-konsulent
Du kan blive vores nye BI-konsulent
Har du et skarpt øje for at skabe overskuelige datavisualiseringer af komplekse data? Og er du klar på at tage det næste skridt i din udviklingsrejse ved at arbejde i et dynamisk B2B-miljø, hvor der er stor frihed under ansvar? Så er du måske den rette til jobbet.
Spændende arbejdsopgaver
Jobbet indeholder en masse elementer, som vil udvikle dine kompetencer indenfor datahåndtering – både frontend og backend. Primært vil du komme til at arbejde med Power BI. Derudover vil der også være mulighed for at arbejde med resten af Power Platformen såsom Power Apps og Power Automate. De konkrete opgaver vil variere ud fra kundens ønsker, hvorfor du vil komme i berøring med en bred vifte af datarelaterede problemstillinger.
Der vil også være elementer af projektledelse og kundehåndtering, da du vil få muligheden for at have ansvar for dine egne selvstændige kundeporteføljer.
Det vil være perfekt, hvis du har
Kompetencer indenfor BI
Da du vil komme til at arbejde med Business Intelligence, så er det vigtigt, at du allerede har kompetencer indenfor det.
Erfaring med Power BI
Da du hovedsageligt vil arbejde i Power BI, så er det en stor fordel, hvis du allerede har erfaring med det.
God dataforståelse
Da vi er et konsulenthus, der er specialister i at levere dataløsninger, så er det vigtigt, at du har en god dataforståelse.
Menneskelige egenskaber
Da vi altid stræber efter at møde vores kunder og kollegaer med et positivt mindset, så forventer vi det samme af dig.
Kom med på rejsen
MYB (Mind Your Business) er en B2B-konsulentvirksomhed, der leverer skræddersyede dataløsninger fra bunden eller som et ekstra led i projekter. Vi specialiserer os i Microsoft Power Platform – herunder Power BI, Power Apps og Power Automate.
Vores mantra er ‘Data Made Simple’, da vi gerne vil gøre det overskueligt for vores kunder at håndtere data.
Vi kan tilbyde
Uddannelse og læring
Gode forudsætninger for at udvikle dine kompetencer gennem intern sparring og videreuddannelse.
Work-life-balance
Et meget fleksibelt arbejdsliv, som let kan tilpasses til dine individuelle behov såsom hjemmearbejde og variation i arbejdstimer.
God kultur
En flad organisationsstruktur, et uformelt arbejdsmiljø, frihed under ansvar og en masse løbende personalearrangementer.
Hyggeligt kontor
Et nyt kontor i Brabrand med frokostordning, fitness og moderne atmosfære. Klik på ovenstående ikon for at se kontorbygningen.
7 ugers ferie
En unik mulighed for at få 7 ugers ferie om året, hvis det ønskes, da vi tror på vigtigheden i at holde velfortjente pauser.
Spændende virksomhed
En mulighed for at sætte dit eget præg på en ung virksomhed fra 2021, der vækster på bundlinjen og medarbejderfronten.
Ansøg her
Praktiske oplysninger
Arbejdstimer: 37 timer (mindre eller mere kan aftales).
Ansøgningsfrist: d. 31/3-2023.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt – det aftales i samtale med dig.
Send meget gerne en mail til vores partner, Andreas Hvejsel, på ‘aha@myb.dk’ eller ring på ’50 69 97 99′, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Ansøgninger behandles løbende. Vi glæder os meget til at høre fra dig!